U0101 brak komunikacji ze skrzynią
-
- Bywalec
- Posty: 44
- Rejestracja: 01 lip 2021, 9:56
- Skąd: Międzyrzecz
- Samochód: VW TOUAREG 3.2 benzyna 2005
Re: Kod U0101
Wcześniej pisałem że na 3 jest prąd a na 27i 28 brak.Czyli ten kabel niebieskocczarny. Kabel sam w sobie jest dobry.
Dodano po 3 minutach 22 sekundach:
Aha w tej głównej wiązce idą dwa takie kable . W jednym jest prąd w drugim brak. Oczywiście w tym który idzie do sterownika skrzyni biegów.
Dodano po 2 godzinach 56 minutach 13 sekundach:
Te dwa niebiesko czarne kable wchodzą na podszybie ale z przekaznika 373 (53) wychodzi tylko jeden. Czy te dwa sie łączą z tym jednym i ewentualnie gdzie? Dzisiaj ide dalej grzebać myślę że jestem blisko. Wspomnę że pod sterownikiem sinika i koło pompy abs wiazka jest owinięta zwykłą taśma izolacyjna i po mojemu nie wyglada to oryginalnie.
Dodano po 16 minutach 49 sekundach:
Mierzyłem miernikiem tak jak zalecałes i ze sterownikiem czy bez napięcia takie same na tych pinach o których mówiłeś. Brak zasilania jest na tym niebiesko czarnym kablu.
Dodano po 3 minutach 22 sekundach:
Aha w tej głównej wiązce idą dwa takie kable . W jednym jest prąd w drugim brak. Oczywiście w tym który idzie do sterownika skrzyni biegów.
Dodano po 2 godzinach 56 minutach 13 sekundach:
Te dwa niebiesko czarne kable wchodzą na podszybie ale z przekaznika 373 (53) wychodzi tylko jeden. Czy te dwa sie łączą z tym jednym i ewentualnie gdzie? Dzisiaj ide dalej grzebać myślę że jestem blisko. Wspomnę że pod sterownikiem sinika i koło pompy abs wiazka jest owinięta zwykłą taśma izolacyjna i po mojemu nie wyglada to oryginalnie.
Dodano po 16 minutach 49 sekundach:
Mierzyłem miernikiem tak jak zalecałes i ze sterownikiem czy bez napięcia takie same na tych pinach o których mówiłeś. Brak zasilania jest na tym niebiesko czarnym kablu.
-
- Bywalec
- Posty: 44
- Rejestracja: 01 lip 2021, 9:56
- Skąd: Międzyrzecz
- Samochód: VW TOUAREG 3.2 benzyna 2005
Ok sprawa wygląda tak. Pokusiłem się o ściągnięcie kawalka izolacji z kabli niebiesko czarnych w głównej wiązce przy progu. Zrobiłem mostek i zaczęło wszystko żyć. Pojawiły się biegi fis.CCzyli ddefinitywnie brak zasilania na tym kablu.PPrzerylem wiazki na podszybiu w celu poszukiwan tego kabla ale oczywiście tam go nie ma .ZZastanawiam się gdzie go znajdę po po sznurkudo kłębkaza ciasno.
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1690
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
Sprawdź bezpiecznik 31 po prawej i potem po słupku w dół i na podłogę.Tam gdzieś się to rozgałęzia na dwa przewody.
Better is enemy of good.
-
- Bywalec
- Posty: 44
- Rejestracja: 01 lip 2021, 9:56
- Skąd: Międzyrzecz
- Samochód: VW TOUAREG 3.2 benzyna 2005
Sprawdzałem i bezpieczniki sa ok. Dwa kable wchodzą pod kokpit i tyle je widziano. Zastanawiam się co sie stanie jak zlutuje je razem. Bo jak je skręciłemtak na probe wszystko ożyło? Gdzie idąte dwa kable do skrzynki bezpieczników xzy gdzieś dalej? Jeszcze jedna rzecz mnie zastanawia. Czy istnieje taka możliwość że jest za mało oleju w skrzynii jestem tam coś w sensie jakiś czujnik czy wylacznik cisnieniowy. Wiem jak to brzmi pytać zawsze trzeba jak się nie wie 
Dodano po 4 minutach 41 sekundach:
Tak jak mówiłem u mnie z słupka idą dwa takie same przewody o tej samej grubości i tym samym kolorze. Jeden ten co ma zasilanie idzie na tyl do sterowników a drugi idzie do sterownika skrzyni biegów w dodatku jakieś 20 cm od sterownika jest zawiniątko i dalej idą dwa.WWłaśnie w tym kablu brakuje produ. Teraz zmostkowalem te dwa przewodyi wszystko wróciłodo normy ale po mojemy to sztuka tak żeby sprawdzić a nie jeździć

Dodano po 4 minutach 41 sekundach:
Tak jak mówiłem u mnie z słupka idą dwa takie same przewody o tej samej grubości i tym samym kolorze. Jeden ten co ma zasilanie idzie na tyl do sterowników a drugi idzie do sterownika skrzyni biegów w dodatku jakieś 20 cm od sterownika jest zawiniątko i dalej idą dwa.WWłaśnie w tym kablu brakuje produ. Teraz zmostkowalem te dwa przewodyi wszystko wróciłodo normy ale po mojemy to sztuka tak żeby sprawdzić a nie jeździć
-
- Pasjonat
- Posty: 486
- Rejestracja: 13 sie 2019, 16:09
- Skąd: Wrocław
- Samochód: VW Touareg I FL 3.0 TDI
Skoro oba przewody mają jedno źródło to logika podpowiada aby iść wzdłuż przewodu i elementów sterujących by znaleźć dziurę która powoduje brak owego zasilania.
-
- Bywalec
- Posty: 44
- Rejestracja: 01 lip 2021, 9:56
- Skąd: Międzyrzecz
- Samochód: VW TOUAREG 3.2 benzyna 2005
Oczywiście masz rację. Jest tylko jeden problem a może nawet rozwiazanie tej nieszczęsnej zagadki wspaniałych konstruktorów tego nieziemskiego wynalazku. Dwa kable idą do góry i jeden na sam tył. Z tyłu albo od tyłu konstruktorowi sie udało i wszystko działa ale od przodu wyglada to słabo. Tył już złożyłem bo tam nie ma czego szukać no chyba że "złości" a z przodu tu na słupku i przy skrzynce bezpieczników konstruktor chyba myślał że robi prom kosmiczny albo budżet był tak skromy że jak pomyślę te auto jak było nowe i ktoś zapłacił ogromne pieniądze to......... Nie ważne taką mamy motoryzację teraz i ciul z tym. Znajomy wziął Amaroga rocznik 2021 i po 5 miesiącach sie poddał i oddał to w " spowrotem" co dwa tygodnie starował na star ponocy. Serwis robiłco mógł i delikatnie mówiąc "rece na boki" wiec co ja mogę w 16 letnim aucie. Nie ważne. Głównie chodzi mi o to ze znalazłem jeden niebiesko czarny i idzie do skrzynki bezpieczników. Jeszcze jutro to potwierdzę ale drogi to już ciekawy temat bo wywaliłem dmuchawę ale wygląda na to że lepiej jak bym wywalił kokpit a to już za dużo jak dla mnie.
Dodano po 1 minucie 4 sekundach:
Oczywiście masz rację. Jest tylko jeden problem a może nawet rozwiazanie tej nieszczęsnej zagadki wspaniałych konstruktorów tego nieziemskiego wynalazku. Dwa kable idą do góry i jeden na sam tył. Z tyłu albo od tyłu konstruktorowi sie udało i wszystko działa ale od przodu wyglada to słabo. Tył już złożyłem bo tam nie ma czego szukać no chyba że "złości" a z przodu tu na słupku i przy skrzynce bezpieczników konstruktor chyba myślał że robi prom kosmiczny albo budżet był tak skromy że jak pomyślę te auto jak było nowe i ktoś zapłacił ogromne pieniądze to......... Nie ważne taką mamy motoryzację teraz i ciul z tym. Znajomy wziął Amaroga rocznik 2021 i po 5 miesiącach sie poddał i oddał to w " spowrotem" co dwa tygodnie starował na star ponocy. Serwis robiłco mógł i delikatnie mówiąc "rece na boki" wiec co ja mogę w 16 letnim aucie. Nie ważne. Głównie chodzi mi o to ze znalazłem jeden niebiesko czarny i idzie do skrzynki bezpieczników. Jeszcze jutro to potwierdzę ale drogi to już ciekawy temat bo wywaliłem dmuchawę ale wygląda na to że lepiej jak bym wywalił kokpit a to już za dużo jak dla mnie.
Dodano po 1 minucie 4 sekundach:

- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1690
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
Powiem ci że za nerwowy jesteś do tego
.
To są podstawy, zdejmujesz wiązkę z uchwytów ciachasz izolacje i znajdujesz. Tam naprawdę jest dostęp dobry w porównaniu z innymi miejscami, bez ściągania kokpitu. Oczywiście ktoś kto robi na codzien się nie szczypie tylko zapina nadajnik i odbiornikiem przerwę znajduje w 30 sek, ty ponieważ nie masz to robisz ciach w skrzynce lutujesz nowy przewód 2.5mm2 drugi ciach na podłodze wstawiasz i pozamiatane.
Poziom oleju....czujnika nie ma ,sprawdzenie na przelew w odpowiednich warunkach.

To są podstawy, zdejmujesz wiązkę z uchwytów ciachasz izolacje i znajdujesz. Tam naprawdę jest dostęp dobry w porównaniu z innymi miejscami, bez ściągania kokpitu. Oczywiście ktoś kto robi na codzien się nie szczypie tylko zapina nadajnik i odbiornikiem przerwę znajduje w 30 sek, ty ponieważ nie masz to robisz ciach w skrzynce lutujesz nowy przewód 2.5mm2 drugi ciach na podłodze wstawiasz i pozamiatane.
Poziom oleju....czujnika nie ma ,sprawdzenie na przelew w odpowiednich warunkach.
Better is enemy of good.
-
- Bywalec
- Posty: 44
- Rejestracja: 01 lip 2021, 9:56
- Skąd: Międzyrzecz
- Samochód: VW TOUAREG 3.2 benzyna 2005
Nie jestem. Wierzmi zże jestemwwyjątkowo spokojnym robotem
. Jak widziszwwalczę do konca i myślę żeto jest koniectej historii nie mniej jednaknie omieszkam wspomnieć ze teraz jest problem ze sterownikiem pneumatyki
Dodano po 4 minutach 22 sekundach:
Problem to 01176 albo 01776 oszaleje na prawdę. Adaptacje przeszły idealnie kodowanie też. Pokrętłoi zmiana zawiasu nie działa. O bezpiecznikach nie mamy co pisać chyba że chcesz sterownik przyjmuje wszystko ale i tak nie mam podnoszenia opuszczania cierpliwosci

Dodano po 4 minutach 22 sekundach:
Problem to 01176 albo 01776 oszaleje na prawdę. Adaptacje przeszły idealnie kodowanie też. Pokrętłoi zmiana zawiasu nie działa. O bezpiecznikach nie mamy co pisać chyba że chcesz sterownik przyjmuje wszystko ale i tak nie mam podnoszenia opuszczania cierpliwosci

-
- Bywalec
- Posty: 44
- Rejestracja: 01 lip 2021, 9:56
- Skąd: Międzyrzecz
- Samochód: VW TOUAREG 3.2 benzyna 2005
Oczywiście za całą pomoc stokrotne dzięki.
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1690
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
Jak wpisujesz błąd to cały z opisem, my leniwi jesteśmy.... komu się chce szukać co to za błąd jak ty sam nie pamiętasz.
Better is enemy of good.