U0101 brak komunikacji ze skrzynią

Awatar użytkownika
cinek
Weteran
Weteran
Posty: 1007
Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
Skąd: Ostrzzzz
Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda

Re: Kod U0101

#11

Post autor: cinek » 03 lip 2021, 22:30

Coś dla rozluźnienia atmosfery skoro i tak nie mogę pomóc 🤪

Jaro79
Bywalec
Bywalec
Posty: 44
Rejestracja: 01 lip 2021, 9:56
Skąd: Międzyrzecz
Samochód: VW TOUAREG 3.2 benzyna 2005

#12

Post autor: Jaro79 » 05 lip 2021, 7:10

Problem nadal nie rozwiązany. Dziś jadę na warsztat na jakieś lepsze urządzenie sprawdzające. Obdeleven może czasami do kasowania błędu się nadaje ale te częste braki i problemy z łącznością potrafią zagotować :)

Jaro79
Bywalec
Bywalec
Posty: 44
Rejestracja: 01 lip 2021, 9:56
Skąd: Międzyrzecz
Samochód: VW TOUAREG 3.2 benzyna 2005

#13

Post autor: Jaro79 » 05 lip 2021, 15:56

Vcds to samo. tak że dzisiaj powtórka z rozrywki. Strona pasażera do rozbiórki. I teraz mam prośbę o jak ktoś może jakiś schemat podrzucić byłbym wdzięczny.

Jaro79
Bywalec
Bywalec
Posty: 44
Rejestracja: 01 lip 2021, 9:56
Skąd: Międzyrzecz
Samochód: VW TOUAREG 3.2 benzyna 2005

#14

Post autor: Jaro79 » 05 lip 2021, 20:47

Po stronie pasażera. Aż do bagażnika wszystko ok. Napiecia na sterownik skrzyni 2 razy napiecie aku poznie bodajże2 razy 5.74 i raz 2.34. To koniecna dzisiaji jużwwiem ppo mmoim wilgoci że po tej stronie ewentualnie sterownik skrzyni w co wątpię od razu. Wszystko wskazuje na to że że będę tam po raz trzeci ale bez cięcia kabli się nie obędzie. Cały czas proszę o schemat. O

Jaro79
Bywalec
Bywalec
Posty: 44
Rejestracja: 01 lip 2021, 9:56
Skąd: Międzyrzecz
Samochód: VW TOUAREG 3.2 benzyna 2005

#15

Post autor: Jaro79 » 06 lip 2021, 10:30

Tak jak kolega Cinek mówi. Ciężkow tym szpitalu. :D Strona pasażera po mojemu ok dzisiaj druga i mam nadzieję :shock: że tam znajdę przyczynę a później ubieranie choć wolę rozbierać :D

Jaro79
Bywalec
Bywalec
Posty: 44
Rejestracja: 01 lip 2021, 9:56
Skąd: Międzyrzecz
Samochód: VW TOUAREG 3.2 benzyna 2005

#16

Post autor: Jaro79 » 06 lip 2021, 13:23

Na youtu.be jest filmik na pewno widziałeś ten sam kod czyli u0101 i kolega tam wymienia jakiś przekaznik. Czy tu może być ten sam problem i może wiesz ewentualnie do którego by tu zajrzeć?

Jaro79
Bywalec
Bywalec
Posty: 44
Rejestracja: 01 lip 2021, 9:56
Skąd: Międzyrzecz
Samochód: VW TOUAREG 3.2 benzyna 2005

#17

Post autor: Jaro79 » 06 lip 2021, 19:46

Wszystko wylaczone oczywiście drzwi kierowcy otwarte aku podpięty i teraz wiazka glowna 4 grobe czarne kable próba miernikiem 0.07 natepny cienki czarny 0.07 do tego dopiero dzisiaj uslyszalem brzęczenie w zegarach. Zegary nie pokazują żadnych błędów. Zawiniatka przelutowane po raz drugi tylko ten cienki czarny kabelek jest już zmeczony bo zrobił się czarny ale poradzi.

Jaro79
Bywalec
Bywalec
Posty: 44
Rejestracja: 01 lip 2021, 9:56
Skąd: Międzyrzecz
Samochód: VW TOUAREG 3.2 benzyna 2005

#18

Post autor: Jaro79 » 07 lip 2021, 20:34

Więc napięcia po stronie pasażera odpowiednie po masie zero przerwy za to po stronie kierowcy cały czas 0.07. Wypiąłem wszystkie bezpieczniki i dalej to samo. Wypiąłem prawiewystkie moduły i dalej to samo. Zostałmi sterownik silnika i abs ale również drzwi bo w tym szpitalu zanim pacjent odejdzie w niepamięć robi się wszystko.

Dodano po 2 minutach :
Definitywne jest jakas spina. Czekam jak ktoś może na jakiś pomoc żeby zawierzyć krąg podejrznych typów

Dodano po 2 godzinach 34 minutach 11 sekundach:
Ogólnie to szukajcie w pobliżu serwa. Bo widzęże nie chętniesię dzielimy wiedzą a to sie tyczy roczników ażdo aktualnych. Pozdrawiam i dam znać na dniach czy się udało

Awatar użytkownika
Vreshcor
Weteran
Weteran
Posty: 1690
Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
Answers: 1
Skąd: Wroclove
Samochód: Touareg, 3.0TDI

#19

Post autor: Vreshcor » 08 lip 2021, 7:30

.Co to za napiecie i gdzie mierzone o którym piszesz.
Wg mnie nie znalazłeś wszystkiego. Masz pneumatykę ?. To są najdalej wysunięte sterowniki na magistrali napędu. Topologia jest gwiaździsta z dodatkowymi rozgałęzieniami na promykach gwiazdy.
Znalazłeś połączenie plusów na podłodze z obu stron? A wszystkie 4 czy pięć zawiniątek. Spojrzyj sobie na fotkę.
IMG-20210429-WA0002_1895.jpeg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Better is enemy of good.

Jaro79
Bywalec
Bywalec
Posty: 44
Rejestracja: 01 lip 2021, 9:56
Skąd: Międzyrzecz
Samochód: VW TOUAREG 3.2 benzyna 2005

#20

Post autor: Jaro79 » 08 lip 2021, 9:16

Tak mam pneumatyczny zawias i szczerze mówiąc tego sterownika nie odlaczylem jeszcze. Żeby fotkę zobaczyć muszę jakie uprawnienia zdobyć. Wszystkie zawiniatka sprawdziłem i prad jest w nich. Teraz to o czym pisze to sprawdzam polaczenia masy i od strony pasażera ladnie schodzi na zero a od strony kierowcy schodzi do 0.07 czyli po mojemu jest slaba masa bądź zwarcie. Od strony kierownicy w nogach jest polaczonych 4 albo 5 grubszych czarnych kabli w zawiniątku i miernik pokazuje po połączeniu z klema lub kablem przykreconym do podłogi 0.07. hehheh wyglada że mam tam jakiegos agenta. Ale serio. odłączam po kolejki moduły bezpieczniki i caly czas to samo. Powoli wychodzę z auta w kierunku podszybia. Od strony kierowcy jak sprawdzam połączenia masy tu koło skrzynki przekaznik ów na podszybiu 0.07. dzisaj znów wycieraczki i plastiki i odepnę sterownik silnika i pompe abs. Chcę jest dostać sie pod serwo bo tamtedy kiedyś przepychał się gazownik. Zastanawia mnie to brzeczenie w zegarach ale widzielem że już kiedyś poruszałeś ten temat.

Dodano po 3 minutach 37 sekundach:
Teraz zobaczyłem zdjęcie. Tak sprawdzone i zmierzone wszystko jest ok. Oczy po obu stronach. Chciałem zrobić zdjęcia nawet zrobilem ale w za dużej rozdzielczości i sie nie ładują. Swoją drogą kiedyś pod maską znalazłem czekoladę i kawałek kebaba. więc... ..

Dodano po 5 minutach 35 sekundach:
Aha. Instalacja gazowa działa bez zarzutu. Załącza i rozłącza. Jedno co zauważyłem a zdaję się że nie wspomniałem jak wchodzę obdeleven i próbowałem wykasować w sterowniku silnika błąd U0101 sinik jakoś nie równo pracuje na wolnych obrotach.

Dodano po 1 minucie 59 sekundach:
Oczywiście błędu nie da się usunąć bo jest statyczny a w sterownik skrzyni nie da sie wejść w sterowniku napędów ten błąd udaje się wykasować. Pneumatyka działa bez zarzutu.

Dodano po 3 minutach 56 sekundach:
Podsumowując na dzień dzisiejszy. Sprawdzanietej masy po stronie kierowcy Wszystkie bezpieczniki odpiete prawie wszystkie sterownik w aucie w środku wszystkie przekazniki pod kierownicą na podszybiu w skrzynce pierwsza klapka z bezpiecznikami i przekaznikami wszystkie wyciągnięte i cały czas 0.07

Dodano po 1 minucie 27 sekundach:
A może czas na 0.7 bo na trzeźwo chyba nie ogarnę ;)

Dodano po 2 godzinach 30 minutach 37 sekundach:
Od strony pasażera dwa tak prawie na samej górze i dwa na dole a od strony kierowcy wszystkie są tak w połowie wszedzie jest prąd.

Dodano po 4 minutach 50 sekundach:
A to co mierzę i wartości to jest połączenie masy od pasażera schodzi do zera wszędzie to znaczy że ok a od kierowcy praktycznie tak jakby byla jakaś przerwa i to przy podłączonym aku bez i z zapłonem i bez. Jak dotykam tego bolca pod maską do awaryjnego odpalania robi się jeszcze większy wynik

ODPOWIEDZ