-
TurekR5
- Bywalec

- Posty: 22
- Rejestracja: 13 lip 2020, 9:05
- Skąd: dolnyslask
- Samochód: VW Touareg 2,5 R5
#1
Post
autor: TurekR5 » 13 lip 2020, 9:14
Witam kolegów pisze do was bo mam problem ze swoim Turkiem a mianowicie z reduktorem a chodzi oto ze czasami przy skreconych kołach cos przeskakuje jakby były zblokowane wszystkie koła dzieje sie to tylko przy skreconych kołach na wprost jest oki i dodam ze jak stuka jak ruszam i zmienie z szosowych na teren i z powrotem to jest oki , i zauwazyłem ze problem pojawia sie jak zaczne ostro hamowac czy ktos miał taki przypadek jezeli tak to jak go rozwiazał , wymiana reduktora moze i tak ale to koszty moze ktos rozbierał reduktor i moze pomóc . Pozdrawiam

-
Vreshcor
- Weteran

- Posty: 1690
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
-
Answers: 1
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
#2
Post
autor: Vreshcor » 13 lip 2020, 12:24
Silniczek w reduktorze spina ci centralny mechanizm różnicowy. Doraźnie któryś bezpiecznik się wyciągało ...żeby sprawdzić czy to ten przypadek.
Better is enemy of good.
-
Żeglarz
- Pasjonat

- Posty: 266
- Rejestracja: 26 maja 2019, 22:29
- Skąd: Warszawa
- Samochód: Touareg `05r 3,0 TDI 226 KM automat pneumatyka
#3
Post
autor: Żeglarz » 14 lip 2020, 8:33
Albo w czasie tego stukania przełącz szybko blokadę "w te i we wte". Generalnie silniczek do czyszczenia.
-
Noger
- Bywalec

- Posty: 34
- Rejestracja: 25 kwie 2020, 12:36
- Skąd: Bydgoszzc
- Samochód: Touareg 2,5 TDI R5 2004
#4
Post
autor: Noger » 22 lip 2020, 18:08
Żeglarz pisze: ↑14 lip 2020, 8:33
Albo w czasie tego stukania przełącz szybko blokadę "w te i we wte". Generalnie silniczek do czyszczenia.
To nie uszkodzi aby tego silniczka?
-
Żeglarz
- Pasjonat

- Posty: 266
- Rejestracja: 26 maja 2019, 22:29
- Skąd: Warszawa
- Samochód: Touareg `05r 3,0 TDI 226 KM automat pneumatyka
#5
Post
autor: Żeglarz » 24 lip 2020, 7:30
Wręcz przeciwnie. Rozpina blokadę centralnego mostu.
-
mackow111
- Bywalec

- Posty: 48
- Rejestracja: 23 maja 2019, 21:57
- Skąd: Warszawa
- Samochód: Touareg 3.2 + lpg 2004 USA
#6
Post
autor: mackow111 » 24 lip 2020, 9:14
Trzeba zatrzymać się, przełączyć na N i wtedy włączyć blokadę i wyłączyć.
-
Żeglarz
- Pasjonat

- Posty: 266
- Rejestracja: 26 maja 2019, 22:29
- Skąd: Warszawa
- Samochód: Touareg `05r 3,0 TDI 226 KM automat pneumatyka
#7
Post
autor: Żeglarz » 25 lip 2020, 9:50
Nigdy tak nie robię i nic się nie dzieje. Od 15 lat.
-
Vreshcor
- Weteran

- Posty: 1690
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
-
Answers: 1
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
#8
Post
autor: Vreshcor » 25 lip 2020, 14:19
Bo kręciołek nie jest połączony z silnikiem tylko pod sterownik. Nie pozwala nic głupiego zrobić.
Better is enemy of good.