przedni most i pogwizd?

Awatar użytkownika
go-v10-go
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 191
Rejestracja: 31 gru 2019, 11:14
Skąd: pomorskie
Samochód: 5.0 v10 BLE po lift.06

przedni most i pogwizd?

#1

Post autor: go-v10-go » 03 sty 2020, 14:25

witam.mam pytanko.
czy gwizd z przedniego mostu przy odpuszczeniu gazu z dużej prędkości np160-180km wystarczy uzupełnić zmienić olej czy to już regeneracja.
proszę jak co o namiary na dobrego mechanika uczciwego z pomorskiego.byle nie Hukłanowicz

Awatar użytkownika
Bullit
Bywalec
Bywalec
Posty: 49
Rejestracja: 03 sie 2019, 20:38
Skąd: MilkyWay
Samochód: SpaceTouareg

#2

Post autor: Bullit » 03 sty 2020, 15:16

Spuść olej czy ma opiłki. Jak na most to nietypowa prędkość,zazwyczaj już go słychać przy 80.

Awatar użytkownika
go-v10-go
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 191
Rejestracja: 31 gru 2019, 11:14
Skąd: pomorskie
Samochód: 5.0 v10 BLE po lift.06

#3

Post autor: go-v10-go » 03 sty 2020, 16:11

podziękował.ok.

Pan Tomasz
Bywalec
Bywalec
Posty: 11
Rejestracja: 16 paź 2019, 11:21
Skąd: Bielsko-Biała
Samochód: Vw Touareg 3,2

#4

Post autor: Pan Tomasz » 04 sty 2020, 11:20

Mój most wysłałem do P. Adama Drypy-Jagatowo. Najpierw zajmował się nim inny warsztat ale sobie nieporadzili z ustawieniem go prawidłowo. Dopiero P.Adam go wyregulował.

Awatar użytkownika
go-v10-go
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 191
Rejestracja: 31 gru 2019, 11:14
Skąd: pomorskie
Samochód: 5.0 v10 BLE po lift.06

#5

Post autor: go-v10-go » 06 sty 2020, 12:56

I właśnie o te regulacje mi chodzi w przypadku regeneracji.w poprzednim Turku 3.2 taki zabieg robił mi Hukłanowicz w Cieplewie za Gdańskiem koszt nie do wiary byłem wtedy gł...?więc 3500 sam most i 3 poprawki i i tak buczał z powodu jak to mówił żekomo nie można było spasować wybrać luzu na ataku dlatego nie polecam gościa.oszust.obecnie wiem że komplet do regeneracji to ok 1000zł bez wałka.
O Drypie słyszałem pozytywy dzięki .pozdro.

Awatar użytkownika
Bullit
Bywalec
Bywalec
Posty: 49
Rejestracja: 03 sie 2019, 20:38
Skąd: MilkyWay
Samochód: SpaceTouareg

#6

Post autor: Bullit » 06 sty 2020, 14:00

go-v10-go pisze:
06 sty 2020, 12:56
I właśnie o te regulacje mi chodzi w przypadku regeneracji.w poprzednim Turku 3.2 taki zabieg robił mi Hukłanowicz w Cieplewie za Gdańskiem koszt nie do wiary byłem wtedy gł...?więc 3500 sam most i 3 poprawki i i tak buczał z powodu jak to mówił żekomo nie można było spasować wybrać luzu na ataku dlatego nie polecam gościa.oszust.obecnie wiem że komplet do regeneracji to ok 1000zł bez wałka.
O Drypie słyszałem pozytywy dzięki .pozdro.
Nie każdy most da się ustawić żeby cicho pracował jeśli na rozwalonych łożyskach jeździłeś , ta przekładnia jest docierana w kompletach talerz + wałek ataku .

Awatar użytkownika
go-v10-go
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 191
Rejestracja: 31 gru 2019, 11:14
Skąd: pomorskie
Samochód: 5.0 v10 BLE po lift.06

#7

Post autor: go-v10-go » 15 sty 2020, 23:13

zrobiłem wymianę oleju w obu mostach na motule 75w90 jakiś 300
do przodu weszło 1.3 Li nie było braku do stanu.i powiem że było czuć pod palcami mini opiłki na razie jest poprawa bo te pogwizdy znaczne ucichły
do tyłu 1.5 do stanu.olej bez opiłków tu brakowało prawie 0.5 L a wszędzie sucho i tu mega poprawa bo myślałem że te zimówki przy niektórych prędkościach pobukują a to był brak oleju bo teraz cichutko bez najmniejszego pobukiwania.
morał za niedługi czas standardowo trzeba będzie zajrzeć do przedniego mostu żeby go za bardzo nie dojechać.
to będzie prawdopodobnie maj.

Celestyn
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 486
Rejestracja: 13 sie 2019, 16:09
Skąd: Wrocław
Samochód: VW Touareg I FL 3.0 TDI

#8

Post autor: Celestyn » 15 sty 2020, 23:21

Mnie też czeka niestety regeneracja mostu. Zastanawiam się czy nie kupić drugiego i mieć na zmianę, a któryś zregenerować. Tylko jeszcze jakiś dobry i pewny spec by się przydał. Ja jak wymieniałem oleje to dobierałem po parametrach bo nawet w aso nie mieli na stanie i jakiś z BMW pasował idelanie.

Awatar użytkownika
go-v10-go
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 191
Rejestracja: 31 gru 2019, 11:14
Skąd: pomorskie
Samochód: 5.0 v10 BLE po lift.06

#9

Post autor: go-v10-go » 15 sty 2020, 23:41

z tego co mówią to raz na 100/120 tyś.trzeba przeprowadzić regeneracje nie ma siły za duże przeciążenia
chociaż znam całą historie serwisową swojego który miał przejechane 300 i nie było tam akcji serwisowej z przednim mostem. a serwisowany był do 2016r.do 287tyś.przebiegu.

Celestyn
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 486
Rejestracja: 13 sie 2019, 16:09
Skąd: Wrocław
Samochód: VW Touareg I FL 3.0 TDI

#10

Post autor: Celestyn » 15 sty 2020, 23:54

Mój ma lekko ponad 250 na zegarach, a most nie ruszany i w zeszłym roku zaczął dawać znać. Znajomy ma pewne ponad 300 i most ani piśnie za to wał do regeneracji bo podłokietnik aż skacze...

ODPOWIEDZ