U0101 brak komunikacji ze skrzynią
- cinek
- Weteran
- Posty: 1007
- Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
- Skąd: Ostrzzzz
- Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda
Re: Kod U0101
Coś dla rozluźnienia atmosfery skoro i tak nie mogę pomóc 
-
- Bywalec
- Posty: 44
- Rejestracja: 01 lip 2021, 9:56
- Skąd: Międzyrzecz
- Samochód: VW TOUAREG 3.2 benzyna 2005
Problem nadal nie rozwiązany. Dziś jadę na warsztat na jakieś lepsze urządzenie sprawdzające. Obdeleven może czasami do kasowania błędu się nadaje ale te częste braki i problemy z łącznością potrafią zagotować 

-
- Bywalec
- Posty: 44
- Rejestracja: 01 lip 2021, 9:56
- Skąd: Międzyrzecz
- Samochód: VW TOUAREG 3.2 benzyna 2005
Vcds to samo. tak że dzisiaj powtórka z rozrywki. Strona pasażera do rozbiórki. I teraz mam prośbę o jak ktoś może jakiś schemat podrzucić byłbym wdzięczny.
-
- Bywalec
- Posty: 44
- Rejestracja: 01 lip 2021, 9:56
- Skąd: Międzyrzecz
- Samochód: VW TOUAREG 3.2 benzyna 2005
Po stronie pasażera. Aż do bagażnika wszystko ok. Napiecia na sterownik skrzyni 2 razy napiecie aku poznie bodajże2 razy 5.74 i raz 2.34. To koniecna dzisiaji jużwwiem ppo mmoim wilgoci że po tej stronie ewentualnie sterownik skrzyni w co wątpię od razu. Wszystko wskazuje na to że że będę tam po raz trzeci ale bez cięcia kabli się nie obędzie. Cały czas proszę o schemat. O
-
- Bywalec
- Posty: 44
- Rejestracja: 01 lip 2021, 9:56
- Skąd: Międzyrzecz
- Samochód: VW TOUAREG 3.2 benzyna 2005
Tak jak kolega Cinek mówi. Ciężkow tym szpitalu.
Strona pasażera po mojemu ok dzisiaj druga i mam nadzieję
że tam znajdę przyczynę a później ubieranie choć wolę rozbierać 



-
- Bywalec
- Posty: 44
- Rejestracja: 01 lip 2021, 9:56
- Skąd: Międzyrzecz
- Samochód: VW TOUAREG 3.2 benzyna 2005
Na youtu.be jest filmik na pewno widziałeś ten sam kod czyli u0101 i kolega tam wymienia jakiś przekaznik. Czy tu może być ten sam problem i może wiesz ewentualnie do którego by tu zajrzeć?
-
- Bywalec
- Posty: 44
- Rejestracja: 01 lip 2021, 9:56
- Skąd: Międzyrzecz
- Samochód: VW TOUAREG 3.2 benzyna 2005
Wszystko wylaczone oczywiście drzwi kierowcy otwarte aku podpięty i teraz wiazka glowna 4 grobe czarne kable próba miernikiem 0.07 natepny cienki czarny 0.07 do tego dopiero dzisiaj uslyszalem brzęczenie w zegarach. Zegary nie pokazują żadnych błędów. Zawiniatka przelutowane po raz drugi tylko ten cienki czarny kabelek jest już zmeczony bo zrobił się czarny ale poradzi.
-
- Bywalec
- Posty: 44
- Rejestracja: 01 lip 2021, 9:56
- Skąd: Międzyrzecz
- Samochód: VW TOUAREG 3.2 benzyna 2005
Więc napięcia po stronie pasażera odpowiednie po masie zero przerwy za to po stronie kierowcy cały czas 0.07. Wypiąłem wszystkie bezpieczniki i dalej to samo. Wypiąłem prawiewystkie moduły i dalej to samo. Zostałmi sterownik silnika i abs ale również drzwi bo w tym szpitalu zanim pacjent odejdzie w niepamięć robi się wszystko.
Dodano po 2 minutach :
Definitywne jest jakas spina. Czekam jak ktoś może na jakiś pomoc żeby zawierzyć krąg podejrznych typów
Dodano po 2 godzinach 34 minutach 11 sekundach:
Ogólnie to szukajcie w pobliżu serwa. Bo widzęże nie chętniesię dzielimy wiedzą a to sie tyczy roczników ażdo aktualnych. Pozdrawiam i dam znać na dniach czy się udało
Dodano po 2 minutach :
Definitywne jest jakas spina. Czekam jak ktoś może na jakiś pomoc żeby zawierzyć krąg podejrznych typów
Dodano po 2 godzinach 34 minutach 11 sekundach:
Ogólnie to szukajcie w pobliżu serwa. Bo widzęże nie chętniesię dzielimy wiedzą a to sie tyczy roczników ażdo aktualnych. Pozdrawiam i dam znać na dniach czy się udało
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1690
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
.Co to za napiecie i gdzie mierzone o którym piszesz.
Wg mnie nie znalazłeś wszystkiego. Masz pneumatykę ?. To są najdalej wysunięte sterowniki na magistrali napędu. Topologia jest gwiaździsta z dodatkowymi rozgałęzieniami na promykach gwiazdy.
Znalazłeś połączenie plusów na podłodze z obu stron? A wszystkie 4 czy pięć zawiniątek. Spojrzyj sobie na fotkę.
Wg mnie nie znalazłeś wszystkiego. Masz pneumatykę ?. To są najdalej wysunięte sterowniki na magistrali napędu. Topologia jest gwiaździsta z dodatkowymi rozgałęzieniami na promykach gwiazdy.
Znalazłeś połączenie plusów na podłodze z obu stron? A wszystkie 4 czy pięć zawiniątek. Spojrzyj sobie na fotkę.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Better is enemy of good.
-
- Bywalec
- Posty: 44
- Rejestracja: 01 lip 2021, 9:56
- Skąd: Międzyrzecz
- Samochód: VW TOUAREG 3.2 benzyna 2005
Tak mam pneumatyczny zawias i szczerze mówiąc tego sterownika nie odlaczylem jeszcze. Żeby fotkę zobaczyć muszę jakie uprawnienia zdobyć. Wszystkie zawiniatka sprawdziłem i prad jest w nich. Teraz to o czym pisze to sprawdzam polaczenia masy i od strony pasażera ladnie schodzi na zero a od strony kierowcy schodzi do 0.07 czyli po mojemu jest slaba masa bądź zwarcie. Od strony kierownicy w nogach jest polaczonych 4 albo 5 grubszych czarnych kabli w zawiniątku i miernik pokazuje po połączeniu z klema lub kablem przykreconym do podłogi 0.07. hehheh wyglada że mam tam jakiegos agenta. Ale serio. odłączam po kolejki moduły bezpieczniki i caly czas to samo. Powoli wychodzę z auta w kierunku podszybia. Od strony kierowcy jak sprawdzam połączenia masy tu koło skrzynki przekaznik ów na podszybiu 0.07. dzisaj znów wycieraczki i plastiki i odepnę sterownik silnika i pompe abs. Chcę jest dostać sie pod serwo bo tamtedy kiedyś przepychał się gazownik. Zastanawia mnie to brzeczenie w zegarach ale widzielem że już kiedyś poruszałeś ten temat.
Dodano po 3 minutach 37 sekundach:
Teraz zobaczyłem zdjęcie. Tak sprawdzone i zmierzone wszystko jest ok. Oczy po obu stronach. Chciałem zrobić zdjęcia nawet zrobilem ale w za dużej rozdzielczości i sie nie ładują. Swoją drogą kiedyś pod maską znalazłem czekoladę i kawałek kebaba. więc... ..
Dodano po 5 minutach 35 sekundach:
Aha. Instalacja gazowa działa bez zarzutu. Załącza i rozłącza. Jedno co zauważyłem a zdaję się że nie wspomniałem jak wchodzę obdeleven i próbowałem wykasować w sterowniku silnika błąd U0101 sinik jakoś nie równo pracuje na wolnych obrotach.
Dodano po 1 minucie 59 sekundach:
Oczywiście błędu nie da się usunąć bo jest statyczny a w sterownik skrzyni nie da sie wejść w sterowniku napędów ten błąd udaje się wykasować. Pneumatyka działa bez zarzutu.
Dodano po 3 minutach 56 sekundach:
Podsumowując na dzień dzisiejszy. Sprawdzanietej masy po stronie kierowcy Wszystkie bezpieczniki odpiete prawie wszystkie sterownik w aucie w środku wszystkie przekazniki pod kierownicą na podszybiu w skrzynce pierwsza klapka z bezpiecznikami i przekaznikami wszystkie wyciągnięte i cały czas 0.07
Dodano po 1 minucie 27 sekundach:
A może czas na 0.7 bo na trzeźwo chyba nie ogarnę
Dodano po 2 godzinach 30 minutach 37 sekundach:
Od strony pasażera dwa tak prawie na samej górze i dwa na dole a od strony kierowcy wszystkie są tak w połowie wszedzie jest prąd.
Dodano po 4 minutach 50 sekundach:
A to co mierzę i wartości to jest połączenie masy od pasażera schodzi do zera wszędzie to znaczy że ok a od kierowcy praktycznie tak jakby byla jakaś przerwa i to przy podłączonym aku bez i z zapłonem i bez. Jak dotykam tego bolca pod maską do awaryjnego odpalania robi się jeszcze większy wynik
Dodano po 3 minutach 37 sekundach:
Teraz zobaczyłem zdjęcie. Tak sprawdzone i zmierzone wszystko jest ok. Oczy po obu stronach. Chciałem zrobić zdjęcia nawet zrobilem ale w za dużej rozdzielczości i sie nie ładują. Swoją drogą kiedyś pod maską znalazłem czekoladę i kawałek kebaba. więc... ..
Dodano po 5 minutach 35 sekundach:
Aha. Instalacja gazowa działa bez zarzutu. Załącza i rozłącza. Jedno co zauważyłem a zdaję się że nie wspomniałem jak wchodzę obdeleven i próbowałem wykasować w sterowniku silnika błąd U0101 sinik jakoś nie równo pracuje na wolnych obrotach.
Dodano po 1 minucie 59 sekundach:
Oczywiście błędu nie da się usunąć bo jest statyczny a w sterownik skrzyni nie da sie wejść w sterowniku napędów ten błąd udaje się wykasować. Pneumatyka działa bez zarzutu.
Dodano po 3 minutach 56 sekundach:
Podsumowując na dzień dzisiejszy. Sprawdzanietej masy po stronie kierowcy Wszystkie bezpieczniki odpiete prawie wszystkie sterownik w aucie w środku wszystkie przekazniki pod kierownicą na podszybiu w skrzynce pierwsza klapka z bezpiecznikami i przekaznikami wszystkie wyciągnięte i cały czas 0.07
Dodano po 1 minucie 27 sekundach:
A może czas na 0.7 bo na trzeźwo chyba nie ogarnę

Dodano po 2 godzinach 30 minutach 37 sekundach:
Od strony pasażera dwa tak prawie na samej górze i dwa na dole a od strony kierowcy wszystkie są tak w połowie wszedzie jest prąd.
Dodano po 4 minutach 50 sekundach:
A to co mierzę i wartości to jest połączenie masy od pasażera schodzi do zera wszędzie to znaczy że ok a od kierowcy praktycznie tak jakby byla jakaś przerwa i to przy podłączonym aku bez i z zapłonem i bez. Jak dotykam tego bolca pod maską do awaryjnego odpalania robi się jeszcze większy wynik